Bildiyiniz bir şirkətin adını eşitdikdə ağlınıza ilk nə gəlir? Adidas, Apple, Googe dedikdə ağlınıza  ilk nə gəlir? Əlbəttə ki bu markaların loqoları. Bir loqo şirkətin korporativ stilinin ən önəmli ünsürüdür. Bu nöqteyi nəzərdən loqo bu qədər önəmli və xüsusi diqqət tələb edən mövzudur.

Loqo tanınmaq üçün çox önəmlidir.

Loqo istər kiçik istər böyük ölçüdə olduqda cəlb edici olmalıdır. İnsanlar loqonuzu asanlıqla görə bilməlidir. Sadə və aydın loqoya üstünlük vermək, göz yorucu və çətin qavranılan loqo seçimindən daha məqsədə uyğundur.

Loqo şirkəti təmsil edir.

Nike-ın loqosunun bu qədər uyğun loqo olmasının səbəbi şirkətin məqsədini düzgün şəkildə özündə əks etdirməsidir. Ümümiyyətlə Nike qədim Yunan dilində “zəfər tanrısı” mənasına gəlir. Nike-ın loqosunda (swoosh) sürəti və uçmağı təmsil edir.

Loqo müştəri sədaqəti üçün önəmli amildir.

Araşdırmalara görə insanlar uğur qazanmış markalara qarşı daha da sədaqətli olur. Versace-nin müştəriləri markanın loqosu olan bütün məhsullarını (saat, geyim, ətir və s.) almaq istəyirlər. Yəqin ki fikir vermişiniz; Apple istifadəçiləri Apple loqolu stikerləri bir çox əşyalarının üzərinə yapışdırırlar.


Loqonun hansı növləri var?


Monogram

Chanel, HP, LG, Gucci kimi markaların monoqram loqo növündən istifadə ediblər. Gördüyünüz kimi bu tip loqolar uzun adların qısaldılmış formasıdır. 2-3 sözün sadəcə baş hərflərindən istifadə edilərək əldə edilən Monogram loqoların başlıca özəlliyi olduqca sadə olmasıdır.

Monogram loqolarda istifadə edilən font da böyük rol oynayır. Unutmaq olmaz ki, loqonun təməl ünsürlərindən biri fontdur. Əgər bu loqo yeni yaradılmış şirkətə məxsus olacaqsa loqonun altından şirkətinizin adını tam olaraq yazmağınız məqsədə uyğundur.


Söz nişanı/Loqotype

Loqonun ən klassik və təmiz forması söz nişanıdır, bəzən loqotip də deyilir. Və bu sadəcə şirkətin adıdır. Monogram loqoya bənzədilən və bəzən qarışdırılan "Loqotype" loqolarda markanın adından ibarət olur.

Yalnız mətnlə işləmə şirkətin adından asılıdır. Qısa adları olan şirkətlər üçün söz nişanı loqo dizaynına üstünlük vermək daha çox yayılmışdır (bir söz və ya tire/birləşmiş adlar idealdır). Əgər şirkət adında iki söz varsa, yerə qənaət etmək üçün onlar üst-üstə yığıla bilər.Simvollar və illüstrasiyalar olmadan mətbəə mərkəzə çevrilir və stilizə edilmiş şirkət adı brendin vizual əlamətinə çevrilir. Coca-Cola, Google və The New York Times kimi məşhur nümunələri düşünün. Ancaq təsvir olmasa belə, yazı tipinin, rəngin, xarakter xüsusiyyətlərinin, boşluqların və formaların seçiminə gəldikdə, bədii qabiliyyət üçün kifayət qədər yer var.

Sözlərin üslubu məna yaradır və brendin şəxsiyyətini oyadır, istər əyləncəli, istər bədii, istərsə də ciddi. 

Loqotype növlü loqolarını harada istifdə etmək olar?

Söz nişanı loqotiplərinin gözəl cəhəti ondan ibarətdir ki, onları mediada tətbiq etmək asandır və onlar təmiz və sadə olmaqla adın tanınmasını artırır. Şirkətlərin öz loqosunu ilkin və ya monoqrama qısaltmaq adi haldır (tətbiqlərinin əksəriyyətində məşhur F-dən istifadə edən Facebook-u düşünün). 

Əgər markanın adı yadda qalandırsa Loqotype sizin üçün uyğun loqo tipidir. Məsələn: geyim markası üçün loqo hazırlayırsınızsa zərif və cəlb edici yazı tipindən istifadə edə bilərsiniz.


Simvolik/Pictorial (şəkilli)/İkon loqo

İkon (icon) olaraq da bilinən bu tip loqolar qrafik əsaslıdır. Bu tip loqolara ən məşhur misal Apple şirkətinin loqosunu göstərmək olar. Pictorial loqolarda markanın adı deyil onu təmsil edən hər hansı təsvir olur. 

İkon loqo müstəqil bir şəkil və ya simvoldur. Nişan real həyat obyektini (yenidən Apple hesab edirəm) və ya mücərrəd bir formanı təmsil edən şəkilli ola bilər. Bu tip loqo şirkətin adını ehtiva etmir, bu da adının görünməsini istəyən yeni biznes üçün böyük riskdir. Brend markası loqoları artıq marka tanınması olan brendlər üçün ən yaxşısıdır.

Bir şirkət adı ilə tanış olmaq üçün sərf olunan vaxt kimi , markanın loqosunda istifadə olunan təsvirin növü də ciddi şəkildə nəzərə alınmalıdır. Təsvir şirkətiniz haqqında nə deyir? Bu, şirkət adının birbaşa əksidir və ya daha mücərrəd bir şeydir? Potensial müştəriyə emosiya və ya məna verirmi?

Simvolik loqodan harada etmək olar?

Simvolik loqo ideyasını bəyənirsinizsə, lakin bunun düzgün seçim olduğuna əmin deyilsinizsə, söz nişanı və simvolu olan kombinasiyalı loqo ilə loqo dizayn etməyi düşünün. Simvol sosial media profil şəkilləri və ya veb sayt favikonları kimi müəyyən proqramlar üçün müstəqil olaraq istifadə edilə bilər.


Emblem loqo

Loqonun ən qədim formalarından biri emblemdir. Emblem loqosunun elementlərinə konteynerin içərisində vintage tipli mətn daxildir (çox vaxt dairə və ya digər forma). Nişanları, möhürləri və ya nişanları düşünün. Emblem loqoları tipoqrafiyadan çox, birləşmiş təsvir kimi qəbul edilir. Emblem prestij və ya incəliyi ifadə edə bilər - çox vaxt uzun tarixə malik brendlərlə əlaqələndirilir. Lakin bu tip loqo, xüsusən də onlayn istifadə üçün daha az universaldır. Emblem loqotipləri adətən mürəkkəbdir, ona görə də sosial mediada və ya vizit kartlarında istifadə etmək üçün onları kiçildirmək daha çətin ola bilər.

Emblem loqolarından harada istifadə etmək olar? 

Emblem loqoları formalarına görə inanılmaz sosial media profil şəkilləri yaradır. Onlar həmçinin demək olar ki, hər hansı bir şey üzərində çap edildikdə əla görünürlər - unikal dizaynlarına görə geyimdən tutmuş stikerlərə qədər.



Maskot/Talisman loqo


Maskot loqotipləri brendin səfiri kimi çıxış edən təsvir edilmiş personajı əhatə edir. Bu tip loqolar çox vaxt əyləncəli və mehribandır və tamaşaçılara münasibət qurmaq və onlarla əlaqə yaratmaq üçün şəxsiyyət verir. Tez-tez cazibədar təbiətinə görə uşaq markalarında istifadə edilən maskot loqolarını görəcəksiniz. Toni Pələngdən tutmuş Tukan Semə qədər Kelloqun bir çox personajını düşünün. Xidmət şirkətləri, qida brendləri və idman komandaları bu loqotiplərin əla istifadəçiləridir. Lakin son vaxtlar biz daha çox proqram və texnoloji brendin öz brendlərini humanistləşdirmək üçün cizgi personajları götürməsi tendensiyası gördük.

 Maskot loqotipini harada istifadə etmək olar? 

Brendinizə həyat hissi və şəxsiyyət yeritmək istəyirsinizsə, maskot loqosu seçin . Maskotlar hekayələr söyləmək və canlandırmaq üçün əla ola bilər. Tətbiq yaratmısınızsa və ya texnoloji şirkət idarə edirsinizsə, maskotlar alətlərinizin istifadəçilərini öyrətmək, həyəcanlandırmaq və cəlb etmək üçün istifadə edilə bilər.


Qarışıq/Kombinasiyalı loqo

Simvollu söz nişanı və ya məktub işarəsi (çox vaxt loqomarka adlanır) kombinasiya loqosunu təşkil edir. Bu, qismən elastikliyinə görə loqo dizaynının ən çox yayılmış növüdür. Siz simvoldan tək-tək istifadə edə bilərsiniz (məsələn , sosial media profil şəkillərində və ya favikonlarda ) və ya ehtiyac duyduğunuz zaman sadəcə söz və ya hərf işarəsindən istifadə edə bilərsiniz. Kombinasiya işarəsi ilə simvol mətnin yanında, üstündə, aşağıda və ya içərisində görünə bilər. Hətta bəzən şirkət adındakı hərfi təmsil edə bilər.

Kombinasiyalı loqoları harada etmək olar?

Birləşmiş loqo dizaynı ilə güclü brend şəxsiyyətini inkişaf etdirməyi bacaran şirkətlər istər-istəməz öz loqolarını sadələşdirməyə çalışa bilərlər. Bu, markanı təmsil etmək üçün simvola etibar etmək üçün şrifti buraxmaqla edilə bilər — aşağıdakı brend markası loqoları bölməsinə baxın. Lakin kombinasiyalı loqolar brendin tanınması ehtiyacı olan yeni bizneslər üçün daha yaxşı seçimdir. Nəhayət, kombinasiya nişanı mühitlərdə istifadə etmək üçün uyğunlaşdırıla bilən loqo yaratmaq üçün etibarlı bir yoldur. Adidas və Taco Bell kimi nəhəng şirkətlərin bu formatdan kanallar arasında necə istifadə etdiyini düşünün.


Abstrakt loqo


Abstrakt loqolar sizin konseptual, böyük şəkil haqqında düşünən loqolarınızdır. Brend markaları kimi, mücərrəd loqo da sadəcə bir simvoldan ibarətdir, lakin sizin üçün xüsusi hazırlanmışdır. Bu cür təsvirlər mütləq real həyatda mövcud olan obyekti təqlid etmir; daha doğrusu, bu, brendiniz haqqında konkret bir şeyi ifadə etmək üçün hazırlanmış unikal loqodur. 

Bu dizaynlarla oynamaq üçün yer var, çünki siz həqiqətən öz dəyərlərinizi və ya vurğulamaq istədiyiniz brendiniz haqqında bir şeyi çatdıran bir loqo yarada bilərsiniz. Mücərrəd bir loqo real dünya obyekti və ya təsviri ilə məhdudlaşmadığından, şirkətiniz haqqında nə istədiyinizi söyləmək üçün çox imkan var.

 Mücərrəd loqolardan harada istifadə edilə bilər?

Əgər siz bir neçə fərqli iş görən biznessinizsə, yaxşı düşünülmüş mücərrəd işarə sizin üçün mükəmməl loqo ola bilər! Mücərrəd dizaynlar brend dəyərlərini və ya biznesiniz haqqında fərqləndirmək istədiyiniz başqa bir şeyi çatdırmaq üçün əladır.  Brendinqinizin böyük hissəsini onlayn etməyi planlaşdırırsınızsa, sadə abstrakt loqo ilə də yaxşı iş görə bilərsiniz, çünki sadə dizaynlar loqo ölçüsündən asılı olmayaraq yaxşı açıqlama olacaq.



Düzgün loqo növünün seçilməsi

Unutmayın: logonuz həm rəqəmsal, həm də fiziki olaraq yaşayacaq. O, müxtəlif ölçülərdə ölçülür, kağız üzərində çap olunur, profil şəkli kimi yüklənir — siyahı davam edir. Buna görə də, markaların simvolu (və ya monoqramı) olan və olmayan dizaynlar yaratması çox yaygındır ki, hər ikisi hazır olsun. Bu təcrübə, loqonun rəqəmsal kanallarda istifadə edilməli olduğu sosial media əsrində xüsusilə populyarlaşdı. Əgər daha uzun şirkət adınız varsa, o, həmişə kvadrat profil şəkli kimi kiçik məkanda işləməyəcək ; monoqram və ya yalnız simvol versiyası dizaynınızı daha uyğunlaşdıra bilər.

Seçdiyiniz loqo növündən asılı olmayaraq, dizaynınız markanız haqqında təəssürat yaratmalıdır. Bazardakı oxşar şirkətlərdən fərqlənirsə, məhsul və ya xidmətinizi fərqləndirmək və hədəf auditoriyanız arasında tanınma yaratmaq daha asan olacaq.

Loqo dizaynı haqqında daha çox öyrənmək istəyirsiniz? Elə isə bizimlə əlaqə saxlayın və elə bu gün dizaynerimizlə işə başlayın!